Shira

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Veronica - 5 maj 2010 05:57

I lördags hittade jag äntligen skor till min brudtärne outfit. Jag har gått och funderat om jag ska köpa nya eller ta något av de par jag har, men när jag såg dessa kunde jag inte låta bli.  
Min underbara vän som ska gifta sig tyckte att vi tärnor ska köpa de skor och ha den frisyr som vi själva vill ha, vilket jag tycker är en mycket rolig idé. Sagt och gjort, i lördags åkte vill alla tillsammans och tittade efter skor, och vi fann alla skor som vi blev mycket nöjda med.


De är ju så snygga att jag måste bara lägga upp en bild på dem. Förresten, Bianco i Birsta har utförsäljning och de ställer ut nya skor varje dag, åk och fynda kära sko älskare!!





Bloggen har blivit mycket lidande den sista tiden och anledningen är den att jag hinner inte med. Som alla vet är de två sista månaderna på vårterminen de mesta att göra i skolan. Förutom skolan så har det varit möhippa och svensexa, det som är kvar (under samma persiod som skolan) är 30-års fest, 70-års fest och 
 bröllop x 2. Just nu känns det som att jag skulle behövt klona mig själv för att hinna med allting hahaha  men det är ju ruskigt roligt också. Jag skulle för allt i världen INTE missa något utav det. Det gäller att organisera och planera och hålla sig till det för att ro allt i hamn.


Det som ligger nu till helgen är Lasses fest. Det är en hel del att förbereda och som tur är fixar Lasse själv maten så jag har hand om allting annat (det där roliga hihi).


Idag har jag planerat in en hel del, allt komemr att gå till att ordna inför festen. Det sista matvarorna, roliga drickat, kläder för temat och lite små saker till pysslet som jag gör.
Det kanske inte låter mycket, men jag vet hur det kommer att vara....haha jag lär väl inte hinna med allt som jag har tänkt mig ialf.


Nu blir det till att stoppa i sig lite frukost innan jag drar igång för idag.


Puss & Kram



Ovido - Quiz & Flashcards