Shira

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Veronica - 10 mars 2009 21:48

Ben & Jerry!!! Tillverkarna av denna gudomliga glass borde få Nobel-priset!!! Min underbara man hittade häromdagen i glassdisken en kak glass....alltså, en stor fet chokladkaka med glass fyllning....liksom ballerina kakan. Men HALLÅ, gissa om den var ljuvlig??!!!

Jag skall bosätta mig på gymmet och låsa fast mig i en spinningcykel med en frysbox brevid mig fylla med alla olika sorter utav Ben & Jerry. Då kan jag äta glass till frukost, lunch, middag plus alla mellanmålen....vilken dröm =)


Vi var en sväng upp till djupröra och hade två mysiga dagar där. Jag pluggade en del matte och såklart blev det hockey. Timrå vann på tur vilket gör mig jätte glad =)


Imorgon ska jag iväg på en liten åktur med en kompis. Ska kolla in hennes jobb och se om det är något för mig.....återkommer med vidare information efter det.


Nu skall jag se på Dorothy Mills. Jag får passa på att se skräck när inte gubben är hemma......det är inte riktigt hans grej =)


Puss & Kram


"Glädje är att se livet genom en solstråle" - Carmen Sylva

Ovido - Quiz & Flashcards