Shira

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Veronica - 5 mars 2009 13:36

Jahaja, då har jag haft händerna fulla och har inte lyckats frigöra dem för lite tangentknappning, men här kommer en liten uppdatering. I lördags blev en riktigt trevlig festkväll med mycket alkoholhaltiga drycker. Det slutade med att jag var ensam tjej bland 17 grabbar, kan man ha det bättre??

Martin


Vi avslutade kvällen med utgång på gamla Princess ( kommer inte ihåg vad stället heter). Det enda tråkiga inslaget under festkvällen var vid hemgång. Vi skulle in på Viking och äta riktigt god pizza med mycket ost på. Vad händer?? Jo, de hade STÄNGT!! Utan förklaring.....*suck*

Som tur var hade Martin paj och tacos kvar i sitt kylskåp så vi blev mätta ialf.


Jag körde ett partytrick där jag var den enda som klarade av den. Så här såg Martin ut:

Partytrick

Där fastnade han =)


Hela måndag och tisdag var stora städ och fixar dagen. Hela tisdagen gick åt att lägga golv i hallen men nu är den äntligen färdig!!

Jag har även för första gången gjort smörgåstårtor. Måste säga själv att det gick över förväntan. Jag måste dock slipa lite på garneringen hahaha

Jag har absolut noll känsla för design, om man nu kan kalla garnering för design ;)


Hade fullt "hus" hela dagen igår och idag kommer också några gäster på besök. Synd att man har så otroligt litet att alla inte kan komma samtidigt utan man måste dela upp dem. Men snart blir det också bättre....så fort vi skaffar oss ett hus.


Jag fick pengar, blommor, champange, trisslotter ( som jag för övrigt vann pengar på) och Photoshop CS4 boken......jag är väldigt nöjd och tacksam för alla presenter. Tack så mycket!! =)


Tänkte att jag ska lägga upp lite bilder från fler fester och allmäna bilder, men på den här bloggen har jag bara ett visst antal uppladdningar. Så de roligaste bilderna lägger jag upp här och sedan kommer jag att uppdatera mina bilder på www.pixbox.se


Nu ska jag ta mig en dusch och sätta upp tavlor ( inte samtidigt) innan gästerna dyker upp.


Puss & Kram


"Så snart man vet vem man är så kan ingenting stoppa en" - Stedman Graham

Ovido - Quiz & Flashcards