Shira

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Veronica - 6 mars 2009 20:43

Ni tror väl att jag har blivit totalt tokig hahaha

Igår eftermiddag kom Sandra & Johan över på en bit smörgåstårta. Jag fick världens godaste glass med brownies i....guuuuud vad gott!!!!

Även vin hade hon med sig och vi började pimpla lite fruktvin som förövrigt var riktigt gott. Det var en aning sött, men med lite sockerdricka så löste det till sig.

Vi fick för oss att vi skulle till Aveny och svänga våra lurviga. Det var rätt så dött på Aveny, men vilka dyker upp om inte Canal+ gänget. "Ankan", Calle Johansson och Niklas Holmgren. Oj oj oj....missar man timrå matchen så kändes det lite bättre efter att ha sprungit på dem =)



Hela gänget!!



Jag & Niklas



Jag & Ankan



Jag & Calle


Jag är ett riktigt ego muhahahaha


Så jag hade en riktigt rolig kväll med mina kompisar plus mina nya polare ;)


Idag har det bara varit en riktigt lat dag med glass och tv =)

Nu ska jag ska återgå till Så ska det låta och krypa ner under mys filten.


Puss & Kram


"Kärlek är ett försök att förvandla ett stycke drömvärld till verklighet" - Theodore Reik

Ovido - Quiz & Flashcards