Shira

Direktlänk till inlägg 16 september 2009

Glass med varma bär

Av Veronica - 16 september 2009 22:17

Har just tryckt i mig lite glass med varma bär. Var precis vad jag behövde efter att ha tvättat sen halv tre. Har köpt in en hel drös med handdukar och dessa ville jag tvätta upp innan jag använder dem. De luddar så förbannat när de är nya, man slipper ju det om man tvättar en omgång =)

Annars har dagen varit rätt lugn. Jag har suttit med skol uppgiften, inhandlat en spänningsmätare och tvättat. Inte så otroligt spännande dag, men sådana dagar är ju såå skön.

Killarna sitter här och kollar på Barca vs Inter.....de sitter och skriker och hoppar i soffan. De är så söta ;)

Jag har precis kommit över Aion som skall släppas den 25 sept. Ska tydligen likna WOW, jag är inte så insatt men jag tänkte ge det en chans. Har varit lite för lugnt på spelfronten nu så det börjar rycka i "skjut" fingret hehe

Puss & Kram

 
 
Freja

Freja

17 september 2009 16:15

Hejsan! Har glömt bort lösenordet till min msn ännu en gång så det får bli en kommentar ;)

Tack för skivan! Den var faktist väldig bra, kul med nya bra band! Hoppas att det går bra för dom.
Hur är det annars då? Allting bra? Här går allting fint, lite mycket läxor bara men man överlever ;) Hoppas att ni kan komma upp och hälsa på någon gång, det hade varit jätteroligt!
Hälsa alla. Kramar Freja

http://frejalindstrom.blogg.se

 
Ingen bild

Freja (igen)

21 september 2009 19:35

Nä tyvärr så var det inte hos oss, det var bara några bilder jag råkade hitta på google :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 9 november 2011 11:06

att jag fortsätter blogg på frunordvall.wordpress.com hädanefter :)     ...

Av Veronica - 25 oktober 2011 17:37

När vi var små lärde min mamma och hennes bror oss ett ganska roligt trick. De i sin tur lärde sig när de var små, men jag vet inte vem det var som kom på detta.Detta höll vi på med rätt mycket då vi var små, men lika vig och flexibel är man inte ida...

Av Veronica - 23 oktober 2011 22:14


Nu har bloggplatsen breddat bloggen, så måste man fixa till den här framöver.......   Nu blir det sängen.       Puss & Kram ...

Av Veronica - 23 oktober 2011 18:22

Idag hade jag bestämt mig för att elda löv.....det blev endast papper?! Då vi har fjärrvärme så behöver vi inte tänka på ved, men vi har ju en gillestuga med öppenspis så lite ved har vi ju ordnat. Tyvärr är det mycket surved, men även torrved. Den t...

Av Veronica - 22 oktober 2011 15:16

Att spara eller slösa? Det är frågan.   Vi spontanbjöd min bror och hans fru på middag, lockade med fotboll och hockey men de var redan bortbjuden på middag med fotboll och hockey. Ja så här går det när man är i sista minutern, men vi är ju väldi...

Ovido - Quiz & Flashcards