Shira

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Veronica - 10 september 2009 23:58

Igår hjälpte jag min kompis med hennes bröllops fotografering. Det är så otroligt roligt att få fota lös på ett bröllop. Man provar konstiga vinklar och roliga poser. Har tänkt spara pengar till en egen systemkamera, trots den knapra student inkomsten. Ska ta mig ett extra jobb och spara så mycket jag kan. Förhoppningsvis har jag kameran till jul.

Har avslutat mina två första uppgiter och det känns väldigt bra. Ska kanske inte ropa Hej ännu då jag inte vet om jag måste kompletera mina uppsatser med något. Men det känns bra och då hoppas jag att jag känner rätt ;D

I helgen blir det Djupröra med en mycket lugn och mysig stil. Fiska, basta, bada, promenera och rensa hjärnan.
Ser framemot det. Ska bli så skönt. Ska ta med min lilla digitalkamera och fota lite höst bilder. Så här såg hösten     -07 ut i Djupröra
  

Här skall sovas!!!

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards