Shira

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Veronica - 14 september 2009 21:36

Ja, det är vad jag just nu sitter och knopar ihop. Vad är Informatik? Jag har till uppgift att förklara begreppet och motivera varför jag beskriver det så. Det är väldigt intressant faktiskt. Men helst av allt skulle jag vilja sova.
Jag fick 3 timmars sömn inatt. Gissa om jag är lite trött. Tänkte bara skriva några rader här innan jag tar min 12 timmars vila ;)

Imorgon har jag en riktigt rolig dag framför mig. Ska träffa en kompis och vi ska bara ha såå trevligt. Om ni har tur så delar jag med mig av vår dag här på bloggen.

Jag har tyvärr hjärnsläpp. Tänker låta er slippa läsa en massa onödig ordblajjande.

Puss & Kram

Av Veronica - 14 september 2009 01:04

Som alltid när det är söndag kan inte jag sova. Vet inte vad det beror på. Antingen så äter jag någonting som stör sömnen eller också är det bara för att det är söndag.


Jag och Lasse har haft en skön helg med god mat och dricka. I fredags blev vi avspelad en massa pengar i ett slags poker spel, 7.50kr poker. Vi förlorade hela 14 kr!! Hahaha

Igår, lördag, tog vi en tur uppe i vildmarken....i vår bil =)

Det var meningen att vi skulle åka till Bosses diversehandel, men han hade flyttat och vi fann inte igen honom.

Tog en lite promenad och njöt utav tystnaden i skogen. Det är väl det bästa som finns.


    


Lite tråkigt att sommaren är över, men den är ju här snart igen =)


Ska försöka sova lite nu. Vilket jag tror är helt omöjligt. Ska nog kolla Criminal Minds på femman.


Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards