Shira

Direktlänk till inlägg 25 juni 2009

Vilka härliga dagar

Av Veronica - 25 juni 2009 19:51

Solbränd har jag blivit, jag ser ut som en kokt kräft x 10!!! Det gör lite små ont, men som tur är går det över. Jag hittade inte min solskyddskräm igår när jag skulle över till Eva tänkte att; jag tar det försiktigt så går det bra" BULLSHIT!!!!

En timmes promenad i solen gav fina röda ränder efter sport-bh:n. Därefter blev det bad i polen och lite läsning i solen (jag är kung på rim hehe). Då blev det visst röda linjer lite överallt.......smörjer mig mycket en spec. kräm och den är såå skön.


Vad har hänt annars då? Jag kom inte in på utbildningen som jag hade som prio ett, (vilket kommer att föra mig in i datavärldens underbara universum hehe). Det var tungt igår när jag fick beskedet, men efter att ha smält det och stoppat undan det i mörka facket så känns det ljust igen. Jag har ju 5 andra utbildningar (data-utbildningar) som jag vill läsa, så det går ingen nöd på mig.


Köpte en Unique Bra för en vecka sedan. En super bh med bara kupor så att man kan ha bar rygg, bara axlar, u name it utan att breda band ska synas. Låter bra va?? Tyckte jag med, tills dess att jag skulle sätta fast första kupan, då ramlade haken av.....*suck*
Den känns inte så jävla super längre. Jag har nyss insett att man kan göra pengar på allt, vilket också jag ska börja med. En ny revolutionerande produkt som ska passa alla kvinnor och där jag som idésprudlare ska ha min egna modeblogg som alla bara måste läsa för den är så f**ing inne!!! (Jag är sarkastisk nu, jag hoppas att ni förstår det)


Nästa vecka blir det en dag på gatufesten med mina brorsdöttrar, tror att det blir fredag. Lördag efter är det Boda Borg som gäller med stort B. Jag bara älskar Boda Borg. Önskar jag kunde bo där hahaha


Väntar på att min man ska komma hem så vi kan kolla på film. Vi ska se på Wallander Skulden. Det ska bli mycket trevligt.


Puss & Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 9 november 2011 11:06

att jag fortsätter blogg på frunordvall.wordpress.com hädanefter :)     ...

Av Veronica - 25 oktober 2011 17:37

När vi var små lärde min mamma och hennes bror oss ett ganska roligt trick. De i sin tur lärde sig när de var små, men jag vet inte vem det var som kom på detta.Detta höll vi på med rätt mycket då vi var små, men lika vig och flexibel är man inte ida...

Av Veronica - 23 oktober 2011 22:14


Nu har bloggplatsen breddat bloggen, så måste man fixa till den här framöver.......   Nu blir det sängen.       Puss & Kram ...

Av Veronica - 23 oktober 2011 18:22

Idag hade jag bestämt mig för att elda löv.....det blev endast papper?! Då vi har fjärrvärme så behöver vi inte tänka på ved, men vi har ju en gillestuga med öppenspis så lite ved har vi ju ordnat. Tyvärr är det mycket surved, men även torrved. Den t...

Av Veronica - 22 oktober 2011 15:16

Att spara eller slösa? Det är frågan.   Vi spontanbjöd min bror och hans fru på middag, lockade med fotboll och hockey men de var redan bortbjuden på middag med fotboll och hockey. Ja så här går det när man är i sista minutern, men vi är ju väldi...

Ovido - Quiz & Flashcards