Shira

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Veronica - 1 juni 2009 20:13

Idag har det inte hänt så mycket. Jag fick en ordentlig skönhetssömn på ca 10 timmar. Jag sov och sov och sov....vet inte vad som flög i mig. Jag som brukar vara uppe så tidigt, men jag var väl i behov utav det. Sedan har dagen kantats med kylskåp- och kakel tittning =) Kylskåpet har fått några sjukdomar och likaså badrummet. Det ska bli roligt att få iordning på det.


Hela veckan är jag ledig så jag tänkte att jag ska ta och stapla upp alla mina företagsplaner och börja räkna på dem. Det kanske aldrig blir av att man startar något eget, men jag måste bara få ner alla mina idéer på papper. 

Den senaste tiden har de bara strömmat in i hjärnan på mig. Ett gott tecken kanske =)


Nu ska det blir lite glass och varma bär =)


Puss & Kram


Ovido - Quiz & Flashcards