Shira

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Veronica - 7 juli 2010 19:19

tills att vi kan duscha i vårt badrum. Nu är allting färdigt, förutom vattenledningarna. Bilder kommer.

Vi tog även tag i balkong projektet, så nu har vi en skön oas i vår lilla fjuttiga lägenhet där man kan koppla av. Bilder kommer här också :D

Annars så rullar det på som vanligt här. Storebror kommer ner med sin familj om någon timme. De ska nämligen låna vår lägenhet i några dagar, så lite tråkigt att det inte finns vatten indraget i badrummet men jag tror att de överlever.
Tyvärr så hinner vi inte umgås med brosan min som vi hade planerat, det kom sorgligt besked emellan. Vi har tänkt ta igen det nästa vecka då de stannar till hos oss på vägen hem. Då blir det framförallt Boda Borg.....gissa om jag längtar!! Jag älskar verkligen Boda Borg, jag blir som ett barn igen. Vill aldrig sluta hahaha

Nu ska jag ta tag i skolarbetet igen....om jag skyndar mig på så kommer jag snart att få lite semester innan skolan drar igång på riktigt.

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards