Shira

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

Lite piff på balkongen igen.....

Av Veronica - 23 augusti 2010 18:18

Det blev en sväng på Birsta med världens bästa mamma och syster. Hängde mest på för att hålla sällskap, men det slutade med att jag inhandlade lite rysch pysch ;)

     
Nu syns det inte så bra, men jag har inte tålamod att vänta tills det blir mörkt :)

Efter Birsta blev det god mat, som Lasse ordnade. Scampi stekt i vitlök och chili, med äggplanta, tomater och haloumi sallad.......mums!
  

Helgen blev mycket trevlig hemma hos Sandra & Johan i deras nya lägenhet. God mat och dryck, med mycket trevliga vänner. Och vilket röj det blev på Memento!! :D
Tack tack för den härliga kvällen!!! Det behövde verkligen jag :)
Tyvärr har jag inga bilder att dela med mig av, då jag inte hade kameran med mig. Tänkte att jag ska åka till Sandra och få kopiera hennes.

Jag har förberett höstens studier och känner mig redo att ta tag i nya uppgifter. Böckerna har jag, kursplanen utskriven, bärbara skall rensas och fixas så den går snabbt. Första kursen innehåller en salstenta, trots distansutbildning, så redan nu känns det pirrigt.

Tänkte även uppdatera med några bilder från vår minisemester. Får se när jag har ork med det.

Här skall det studeras lite böcker innan tv:n lockar för mycket ;)

Puss & Kram

 
 
Malin Viklund

Malin Viklund

23 augusti 2010 20:57

Gud vad mysigt!!! Vart är det ni bor? Kraam

http://www.malin86.bloggplatsen.se

Veronica

23 augusti 2010 22:13

Tack! :D
Vi bor i Timrå, i en liten 2:a. Så denna balkong ger oss verkligen ett extra rum, såå skönt!!
Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 9 november 2011 11:06

att jag fortsätter blogg på frunordvall.wordpress.com hädanefter :)     ...

Av Veronica - 25 oktober 2011 17:37

När vi var små lärde min mamma och hennes bror oss ett ganska roligt trick. De i sin tur lärde sig när de var små, men jag vet inte vem det var som kom på detta.Detta höll vi på med rätt mycket då vi var små, men lika vig och flexibel är man inte ida...

Av Veronica - 23 oktober 2011 22:14


Nu har bloggplatsen breddat bloggen, så måste man fixa till den här framöver.......   Nu blir det sängen.       Puss & Kram ...

Av Veronica - 23 oktober 2011 18:22

Idag hade jag bestämt mig för att elda löv.....det blev endast papper?! Då vi har fjärrvärme så behöver vi inte tänka på ved, men vi har ju en gillestuga med öppenspis så lite ved har vi ju ordnat. Tyvärr är det mycket surved, men även torrved. Den t...

Av Veronica - 22 oktober 2011 15:16

Att spara eller slösa? Det är frågan.   Vi spontanbjöd min bror och hans fru på middag, lockade med fotboll och hockey men de var redan bortbjuden på middag med fotboll och hockey. Ja så här går det när man är i sista minutern, men vi är ju väldi...

Ovido - Quiz & Flashcards