Shira

Alla inlägg under april 2010

Av Veronica - 13 april 2010 19:11

går det frammåt med badrummet. Nu har vi det trixigaste kvar på en vägg, sen är det dags för att foga väggarna. Så fort väggarna är färdiga så blir det golvet och sedan får vi äntligen in toaletten igen =)
Gissa om jag börjar bli en aningens less på att springa ner till källaren för att gå på toa.

Det ser ut som att vi har varit full när vi kaklade, men det är väggarna som är snea och krokiga, vinda coh skeva. Finns inte en rak vinkel.....men som sagt, det är ingen kyrka ;)

           


    

Idag tog jag och la mosaiken i fönstret. Det ser snett ut där också, men jag kommer att dölja allt sånt så fort det har torkat ordentligt =)

Jag lovade lite påsk-bilder, men jag hittar inte igen dem :(  Lite tråkigt, men sånt är livet.

Puss & Kram

Av Veronica - 12 april 2010 17:29



Asgam!

Av Veronica - 8 april 2010 22:51

Jag ska uppdatera mig lite mer oftare framöver, men just nu har jag så mycket att hålla koll på så bloggen blir lite efter.

Det kommer lite bilder från påsk och på de urgulliga tissetolvarna som min svägerskas katt har fått......de är så otroligt gulliga skulle vilja ha alla hemma oss mig i min säng. De luktar sådär gott som bara bäbisar och djurungar gör. Jag skulle kunna snusa ihjäl mig på dem =)

Puss & Kram

Av Veronica - 5 april 2010 23:25



Pottsork!!

Ovido - Quiz & Flashcards