Shira

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Veronica - 23 mars 2011 16:28

I den här takten kommer snart den gigantiska snöhögen utaför mitt köksfönster att ha smält bort. Lite trist att sitta här och plugga och så kan man inte se annat än vitt när man tittar upp från skärmen....men nu snart får jag bättre sikt :)


Däremot får jag se många kajor som struttar omkring på snöhögen och letar sand och salt.....mycket intressant som sker här hos mig hahaha


Puss & Kram 


Av Veronica - 23 mars 2011 09:07

En dag ledigt och då är det soligt och fint ute :D Me like!!


Idag blir det en hel del pluggande men även träning står med på schemat. Måste lägga om träningen lite nu när jag har extra jobb. När man jobbar 9 timmar om dagen är det svårt att få in ett träningspass. Det ska isåfall vara någon gång mellan 6-7 på morgonen.....och då är man inte så sugen hehe


Inatt trodde jag verkligen att hela huset skulle förflytta sig en halvmil. Det var ett tag sedan man upplevde en sådan kraftig storm. Om man nu kan kalla det storm, men det kändes så ialf.

Rutorna knakade och jag såg framför mig hur de skulle gå sönder. Men jag somnade och sov väldigt gott ;)


När jag fyllde år fick jag väldigt mycket blommor och jag har kvar blåbärsriset som var tillsammans med tulpanerna bara för att de började blomma. Nu ser jag att de börjar ta formen av ett blåbär och bli mörklila. Kommer det att bli blåbär måntro? Och kan man äta dom???
Trodde att det var fejk blåbärsris som de odlade fram enbart till dekoration, men jag hade kanske fel.


Ja ja, vi får se hur det blir med det. Nu är disken klar och jag ska dra fram stora bokhögen för några timmars studerande.


Puss & Kram 

Ovido - Quiz & Flashcards