Shira

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Veronica - 4 februari 2011 21:57

Ja, då har man fredagsmys ensam.....men jag har ingen ork till att vara social och trevlig då energin fortfarande saknas i kroppen. Det känns att flunsan har tagit hårt och jag är väl inte riktigt frisk ännu. Så jag ta´t lugnt ett tag till.

Min man träffar sina nya medarbetare på staden ikväll och jag blev graderad till fyllechaffis :D


Jag har tagit tag i lite städning samt middag. Trodde inte att jag skulle ordna mat, men jag hade lite energi som jag plockade fram :)

Satte mig framför tv´n och rörde ihop lite chokladbollar mums!


  


Har även sett Pär Johansson som är teaterledare på Glada Hudikteatern, på Skavlan. Han hade många härliga stories som han delade med sig och jag sitter med ett stort flin på läpparna.....det var riktigt bra.


Puss & Kram


Ovido - Quiz & Flashcards