Shira

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Veronica - 19 oktober 2009 11:23

Nu går jag in i en härlig period med otroligt mycket studier. Faktiskt så är det väldigt roligt. Ja, jag vet jag är lite konstig, men ämnet som jag läser är ju så väldigt intressant och då gör det inget om det är mycket att göra.Nackdelen är att när jag går in för en uppgift försvinner tid och rum för mig så jag glömmer bort att tvätta och städa och även mina måltider. Jag som är så noga med att äta.... som nu tex, jag har börjat med mitt fördjupningsarbete och har missat frukosten. Magen gör sig jäkligt till nu för att få lite mat....men jag har ju så roligt här....hahaha

Har insett mitt beroende av FarmVille på Facebook. Meningslösa skitspel som trots det är beroende framkallande. Skulle vara intressant att veta hur många timmar jag har lagt ner på skiten.....eller kanske inte, blir väl så chockad hahaha

Ska väl ta och göra magen nöjd innan den kurrar ihjäl sig =)

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards